2010. Január 7.

Helo 2010!

Vizsgaidőszak van. Tanulnom kellene. Kellene... De máshol jár az eszem. Mindig. Hogy min? (majd mesélek)
Lezártuk 2009-et. Ez kb. csak pár napja esett le nekem úgy Isten igazából, mikor naptárt cseréltem. Bele-bele pillantottam, mégis miket csináltam 2009-ben (mert mindent bejegyzek, mert mindent elfelejtek) Arra jutottam, mozgalmas egy évem volt. :) De 2010 úgy érzem más lesz. Már 2009 végén is éreztem. Jobb?! Majd kiderül.
A buli egyébként jó volt. Lájtoltunk a lányokkal, majd felmentünk megnézni a tűzijátékot a térre, találkoztunk anyáékkal, a többiekkel, jó buli volt. Voltunk még erre-arra. Reggel fáradtan értem haza.
De valami hiányzott az éjfélből, az éjfél utáni pillanatokból. Eddig mindig felhívtuk egymást. Az elsők között. De idén elmaradt. Meg is szakadt. Már egy jó ideje. Sajnálom. Belefáradtam. Az egészbe.
Folyt. köv. majd.

7 megjegyzés:

penészgomba írta...

BelefáradtáL??
Mibe?
Abba, hogy a barátaidnak boldogat kívánj?
Kezdek kiszeretni....

pécsi lány írta...

belefáradtam. nem abba, hogy boldogat kívánjak. az meg volt. :)
belefáradtam abba, hogy egy bizonyos személy, akit a barátomnak gondoltam, folyamatosan kihasznált már egy ideje. talán írok majd róla.

Adri írta...

Drága penészgomba, nem ismerem régóta az Evcsit, de általában nem vesztegeti az idejét olyanokra, akik arra sem veszik a fáradságot, hogy odamenjenek hozzá és köszönjenek ennyi idő után. A barátainak kívánt boldogat, ne aggódj.

penészgomba írta...

Aggódik a fene, csak nem értem az összefüggést:)

pécsi lány írta...

mit nem lehet ezen érteni?! leírtam, hogy egy bizonyos személlyel fáradtam bele a dolgokba. ennyi.

penészgomba írta...

És akkor ez elég arra, hogy boruljon a bili és eleged legyen?....kapsz te még ennél többet is, s majd a vég előtt sorolhatod, hogy kiből volt még eleged:):):)

pécsi lány írta...

nem ismered a sztorit, úgyhogy szerintem csöndbe maradhatsz.