2009. December 21.

Fura dolgok?!

Hétvégén sok minden történt. Volt pár buli, sok beszélgetés. Gondolkoztam, de... annyira nem értem még mindig.
Bettivel is sokat beszélgettem, pl. Azt mondta szeret velem lenni, jó hatással vagyok rá. Ha velem van, mindig nevet, feloldódik. (Bettiről tudni kell, egy igen félénk, visszahúzódó, önbizalom hiányos stb. lány.) Azt mondta, szeretne olyan lenni mint én. Megkérdeztem, mégis milyen? Azt válaszolta, hogy ilyen laza, mosolygós, bolondozós, mindenkivel közvetlen, sosem szomorú lány. Nagyon jól estek a szavai. Csak az fura nekem, hogy valakire tényleg jó hatással vagyok, olyan szeretne lenni mint én. Durva dolog "valaki életére hatással lenni."
Nettivel is buliztam, és beszélgettem a hétvégén. Trafikban voltunk szombat este, pár srác pedig ránk nyomult. De ízlésesen. Meghívtak egy italra, beszélgettek velünk, nem voltak bunkók, sem túl nyomulósak. (sőt, még tűzoltók is voltak. :)) Külsőre annyira nem jöttek be, meg amúgy is, azt hiszem Dani... De szimpatikusak voltak, így hát beszélgettem velük. Viccesek voltak, nem buták, tök rendben voltak, így semmi akadályát nem láttam, hogy beszélgessünk. Netti viszont nagyon feszengett. Nem érezte jól magát, lassan el is mentünk. Mégis csak vele voltam, nem hagyhattam magára pár srác miatt. Mikor jöttünk el, megkérdezte tőlem, hogy tudok ilyen hamar feloldódni, hogy tudok ilyen laza lenni tök ismeretlen srácokkal. Mert neki ez nem megy.
Magyarázatot nem tudok adni. Egyszerűen ilyen vagyok. Tényleg nem tudom. De szeretek közvetlen, barátkozós, mosolygós, vidám lány lenni.
Ez baj?

2 megjegyzés:

zsurca írta...

én is irigyellek a közvetlenségedért, olyanokkal is megtalálod a hangot, akiről azt hinném, semmi közös témád nincs. régebebn azt hittem ezt nálad csak a pia teszi (mivel suliban nem láttalak túl gyakran xD) de aztán rájöttem hogy neked ez színjózanul is megy :-D utállak :D

penészgomba írta...

Boldog, odafigyelős karácsonyt Neked, Te közvetlen!