2009. December 14.

"- Csak okosan kicsi lány! Tudod?! - Tudom. Már megtanultam."

Jó. Most jó. Igen. Ott van így az elején az a bizonyos Za-za-zu, a rózsaszín köd, a minden percben vele lennél, a semmi más nem létezik a világon dolog.
De ott a kétely is, hogy mi van ha megint találok valami kis ici-pici dolgot ami beüt. Vagy én koppanok a dolog végén, én jövök belőle ki szarul.
De ezeket egyelőre megpróbálom kizárni, nem ezekre gondolni, hiszen jó. (már rögtön a bajra gondolok ezek szerint.)
Most is tőle jövök. Főzött vacsit. Filmet néztünk. De még mindig azzal a bizonyos mondattal váltunk el.... "Majd hívlak..." De megpróbálok azzal a bizonyos rózsaszín köddel elaludni majd.

Persze ha tudok. Ugyanis megnéztem a Paranormal Activity-t. Lehet nem kellett volna.

Majd írok róla külön, csak még sokkba vagyok. Komolyan. Lehet ciki, de ez van. Addig meg itt egy trailer.

Nincsenek megjegyzések: