2010. Január 31.

Vége.

Vége a téli szünetnek. Tartalmas 2 héten vagyunk túl. Mindig csináltunk valamit. Voltunk mindenhol. Vúú lányok lettünk a végére nagyon. Hogy ez mivel jár? Majd talán mutatok képeket. De hogy pontosan mik is történtek velünk, az a mi titkunk marad. Egy azonban biztos. Ha 3 szingli lány összekerül egy lakásba, annak nem lesz jó vége. Miket csináltunk? Ruhákat válogattunk. Sminkeltünk, pár perc múlva már púder szag volt az egész lakásban. Énekeltünk, táncoltunk. Volt, hogy szexi édes fiúkat néztünk a youtube-on, közben pedig folyt a nyálunk. Na és persze, a különböző alkoholos italok is folytak. Le a torkunkon. Nevettünk, sírtunk. Volt itt minden.
De hogy mire jöttem én rá? Akármennyire nincs pasink, mi ott leszünk egymásnak. Akármennyire is el voltunk keseredve egy két este, ott voltunk egymásnak és vidáman indultunk el bulizni. Akármennyire hülyeséget csinálunk pasi ügyben, ott leszünk és meghallgatjuk a másikat. Akármelyik pasit feladnám a barátnőimért. (nem hittem volna, hogy ezt valaha kimondom)
Ezt a bejegyzést se tudom nagyon befejezni. De kb. így élt 3 szingli lány a 2 hetes szünetben.

3 megjegyzés:

Adri írta...

...és a 3 szingli szerdán folytatja ott, ahol abbahagyta. Szeretlek. Köszi, hogy vagy:) (Vúúú) :D

Jávor írta...

Aranyos:)

pécsi lány írta...

én is köszi neked vúúú lány. :)
máté: köszi. azt hittem "leszánalmasozol" :)