2009. November 24.

Elég!!

Elég abból, hogy mindenkibe nekem kell önbizalmat lehelni, mert nekik nulla van. "Semmit nem érek. Csúnya vagyok. Kövér vagyok. Megbukok." Stb, stb. Valamiért mindig engem nyaggatnak. Nem is érdekel miért.
De közlöm, nekem sincs önbizalmam. De ebből elég volt köszi! Igen is van/lesz. Magamra "erőltetem". Akkor is jól nézek ki, jól csinálom a dolgaimat, nem vagyok se kövér, se semmi. Igenis jó vagyok! És még a közérzetem is jobb lesz ettől.
És, hogy mások mit gondolnak? Szarjátok már le könyörgöm! Neked, kell jól érezned magad! Nem nekik! Én is ezen vagyok most!
És igenis! Én leszek a legszebb, legdögösebb csütörtökön!
Ennyi. Köszöntem a figyelmet.

UPD: nem beképzeltségről, hanem magabiztosságról akartam írni. :)

5 megjegyzés:

Jávor írta...

különbség van a magabiztosság és a beképzeltség között.

pécsi lány írta...

igen igen. ezzel tisztában vagyok. nem vagyok beképzelt, nem szeretném ha azok lennének az emberek. én csak magabiztos szeretnék lenni, és azt is szeretném ha más is az lenne. mert ez őrjítő.

én, ki más? írta...

érdekes. ismerős gondolatok...valahol már hallottam.

Napocskás írta...

Szerintem ha szarjunk arra hogy mit gondolnak mások(pártolom) akkor az UDP tök fölösleges...kinek mentegetőzöl? azt irsz amit akarsz és azért amiért akarsz!
Örülnék ha az elhatározás megvalósulna!!!Hajrá én szorítok!

Napocskás írta...

Ja és legyél a gólyabálon helyettem is szép, igérem én meg a Dior divatbmutatón fogok szép lenni helyetted is:)