2009. Október 18.

Változások.

Pénteken kicsit kirúgtunk a hámból. :) Ahogy a Barancsuk Ádám mondaná, a péntek elég randomra sikeredett.
Montéba kezdtük. Lányok fiúk. Beszélgettünk, iszogattunk.
Azt vettem észre, hogy változtunk. Anita is, Máté is, Ádám is, én is.(Adri, téged olyan régóta nem ismerlek mint a srácokat.) Változtunk. Jó irányba? Azt hiszem igen. Talán. Végül is, én csak a saját nevemben beszélhetek. Én örülök, hogy nem vagyok olyan, mint pl. 2 éve. De ez csak én vagyok. Viszont, úgy vettem észre, Ti is változtatok.
De nem csak mi. Az emberek is, a gyerekek. Ahogy körül néztem, hogy este 8 óra körül milyen gyerekek, mert tényleg gyerekek voltak Montéba... Kicsit meglepődtem. Az átlag életkor kb. a 14-15-ot taposta. Siralmas. Szerintem. Hát ahhoz képest, amikor elkezdtünk ide járni, leginkább 25-30-as emberek voltak. És mi voltunk kinézve 16-17 évesen. De, hogy ez egyre lejjebb megy, hogy 14 éves nyolcadikos kislány, mert szerintem az még kislány, benn ül, és sörözik... Meglepő volt a számomra. És elgondolkoztam én hol voltam 14 évesen, mint nyolcadikos kislány. Hát nem a Monte Cristo-ban az biztos. Nem ott, hanem otthon voltam.
Én talán 16 lehettem, igen azt hiszem annyi, amikor elkezdtem bulizni. De akkor sem hajnalig, reggelig. (az később jött. :) ) És most a 14 éves kislány... (de nem csak a bulizásra gondolok, szerintem ők mindent sokkal előbb kezdenek mint, mi kezdtük. pedig csak 4-5 év a különbség.) Félek, komolyan. Legközelebb a 11 éves húgommal futok össze valahol éjszaka?!

Bocsi, ez csak kibukott belőlem. Vagy igazam van, vagy nincs. Döntsétek el. Érdekel. Tényleg.

11 megjegyzés:

Ádám írta...

Én már futottam úgy össze a 18 éves húgommal a városban, hogy épp a kisboltból jött ki a barátnője, n darab sör, meg egy üveg Léna (?!?!?!) vodka társaságában, amit a Rockmaraton-jegyre szánt pénzből vettek.

Adri írta...

Én is félek, hogy a 14 éves húgom hamarosan a nyomdokaimba lép. Ez van, hozzájuk minden hamarabb ér el, csak nem biztos, hogy érettebbek is... Max. azt gondolják magukról.

penészgomba írta...

Jaj ne már!!!!!!! Mint a vén trottyok!!! Ők is csak az élet sűrűjébe vetik magukat, mint Ti!

penészgomba írta...

Tényleg! És mire a nagy érettség? Az évek számára? Vagy a tapasztalás mennyiségére?

Névtelen írta...

téged 14 évesen már bőven...

pécsi lány írta...

Én csak azt furcsállom, nem furcsállom, nem tudom mi erre a jó szó vagy kifejezés, hogy mostanában mindent korábban kezdenek. Oké, vessék magukat az életbe, mi is megtettük. Jogos. Csak fura nekem hogy már 14 évesen... Lehet én vagyok a hülye, vagy a maradi öreglány. :)

Drága névtelen, köszönöm szépen a kedves hozzászólásodat... :)

LXXXII. Kákay Aranyos írta...

Ez a magyar szak! Gratulálok a helyesírásodhoz.

Adri írta...

Tényleg a helyesíráson kell lovagolni? Az a lényeg?

LXXXII. Kákay Aranyos írta...

Az.

pécsi lány írta...

(Y)

pécsi lány írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.