mi történik az életemmel?

Talán felnövök. Vagy valami más. Valami más változás.
Elgondolkoztam ma azon, hogy 2 éve nyáron, és tavaly milyen is voltam. Azt hiszem ami most van, ahhoz képest ami volt... ég és föld. Most gondolok itt erre minden értelemben. Döntsétek el igazam van-e vagy nincs.
Lehet felnövök. ?!
Ma erősen néztem már a diákhiteleket, meg az ilyesmit. De nem tudok dönteni. Megéri-e vagy sem. Tényleg elgondolkodtató. Dalma azt mondta nagyon jó. Kingus, hogy nem érdemes. Ez az...
Munkákat is néztem ma, hogy majd az egyetem mellett valami. (ja mert amúgy PTE BTK magyar) Mert kell. Az egyetemi bulikból (és mellette a többiből) nem lehet megélni. Sőt... Oké, fasza volt eddig a nyár, elbulizgattam, elnyaralgattam. De ez sem lesz mindig így.
Azt hiszem lassan eljön a pillanat, amikor bele lehet kóstolni a rendes, nagy életbe kedves Hildebrand Evelin.
Sok sikert hozzá.
Majd most meglátjuk milyen fából is faragtak.

4 megjegyzés:

Napocskás írta...

Üdv Evcsi a felnőttek világában:P Sok sikert az egyetemi évekhez(amúgy ne hidd hogy változni fog valami is:) A diákhitelt meg felejtsd el de nagyon gyorsan!!! A világ legnagyobb átbaszása!
Ügyes leszel én tudom! Nem vagy az az elveszett fajta!Hajrá!

penészgomba írta...

Mi ez a punnyadás? Leléptek a haverok? Vége a víg kedélynek?

Szirona írta...

grat a felvételihez, és hát kitartást a következő évhez.
ha bármire szükséged van (könyv, segítség, néhány bíztató szó:), nyugodtan szólj, akár iwiwen, vagy a blogomon megtalálsz!
meg majd a bulikban látjuk egymást! :)
mondjuk én is azt mondom, hogy NO diákhitel. viszont munkára nem lesz időd, legalábbis saját tapasztalat, mert én is hasonlóan indultam neki.
de azért szorítok, hogy találj! :)

pécsi lány írta...

penészgomba, nem léptek le, én léptem le. nemrég értem haza.
szilvi, köszi. :)