Egy kis eszmefuttatás.

soma üzenete (2009.06.10. 21:29):

hülyeség ez a romantikus lófasz

soma üzenete (2009.06.10. 21:30):

én mondom

soma üzenete (2009.06.10. 21:30):

a mai csajoknak nem ez kell

soma üzenete (2009.06.10. 21:30):

hanem villa meg bmw

soma üzenete (2009.06.10. 21:30):

meg zseton

soma üzenete (2009.06.10. 21:30):

a romantikával lófaszt se érsz el

Nos, ebből indult az egész. Folytattam egy gyors eszmefuttatást. A 21. századi lányok, nők teljesen elfelejtették a romantikát? Tényleg? De miért?

Lehet a Somának van igaza, és tényleg nem kell a lányoknak a romantika. Hiszen a mai rohanó világunkban kinek van ideje a romantikára… (ez elég gáz, ha tényleg így van)

Megismerkedtek, mondjuk valami buliban, kavartok, és már együtt is vagytok. (jobb esetben. ha nem egyéjszakás kapcsolatról beszélünk.) Kérdem én, hogy hol van az, hogy megismerkedtek, telefonszámot cseréltek, elmentek erre arra, jobban megismeritek egymást, és szépen haladtok, nem csak így rohantok. Hol marad az, hogy csak sétálgattok, beszélgettek, beültök valami filmre a moziba stb. Tényleg az kell nekünk nőknek, hogy vegyetek nekünk ezt azt, és boldogok vagyunk, nem törődünk már semmivel, nem ám, hogy a romantikával? Mert nem igaz, ha lány vagy, hogy nem fantáziálgattál, álmodoztál arról, hogy egy pasi elvisz mondjuk valahova kajálni, beszélgettek, utána sétálgattok. És ott van az a tipikus jelenet, amikor az első csókra vártok mind a ketten. Nem ám, hogy rögtön az ágyba kössetek ki. És ez egy pár példa csak, a sok közül. Komolyan, mi van a mai nőkkel?

És tényleg ennyi, hogy beérjük egy jó kocsival, szép nagy házzal, és sok pénzzel? Ilyen a filmekben van csak, hogy egy fiatal jó nő összeszed egy idős, gazdag pasit, (bácsit) és szépen gazdagon élnek, amíg az öreg meg nem hal, majd a nő megörököl tőle mindent stb. Szerintem nem kell folytatatnom. És ezt képes valaki érzelmek nélkül végig csinálni? Elég visszataszító ha igen. Mert, hogy pénzzel lehet boldogítani? Jó, lehet persze. Meg tudsz venni mindent, amikor csak szeretnél, mindened meg van. És az érzelmek? Azokat is veszel? Nem hinném.

CIMI üzenete:

nekem a véleményem h egy mai csajnak az a jó

CIMI üzenete:

ha a csávó nagy ívbe leszarja

CIMI üzenete:

mert ha vki rendes vele meg normális az nem jó

CIMI üzenete:

mert inkább egy bunkó paraszt kell a mai nőknek

Tessék itt egy másik. Tényleg nem hiszem el. Nem is tudok többet írni. Rengeteg kérdés van a fejemben, amire nem találok választ. (egyenlőre.) A legfontosabb:

Tényleg nincs a mai lányoknak szüksége a romantikára?

Vagy én vagyok csak defektes?

13 megjegyzés:

szaszi írta...

szia:)
köszi jól vagyok, végre így hogy itt a nyár, csak jól lehetek:)és te?:)
láttam van új blogod majd átírom a címet:)

Szirona írta...

nem tudom. szerintem igenis kell a romantika. de ott a kérdés, hogy manapság hány fiú nyújt, vagy akar adni ilyet? a mai lányok sokszor már annak örülhetnek, ha rájuk akad valaki. bár nem hiszem, h ettől még ne vágynának romantikára. és azt se hiszem, hogy ennek a rohanó világ az oka. gondolj bele, ha nem vágyának romantikára, lenne-e ekkora sikere 1-1 Jane Austen (jól írtam?) könyvnek/filmnek? talán csak nem tudják, hogyan mutassák ki, hogy szükségük van erre. meg hát amit én személy szerint nem szeretek, hogy a lányok az utóbbi évtizedek során egyre könnyebben adják oda magukat, és itt nem csak a szexre gondolok. manapság egy srác már nem nagyon tudja, hogy mi az, hogy meghódítani valakit. és ez szomorú.
egyébként meg ez egy tök jó bejegyzés. nagyon elgondolkodtatott. remélem nem bánod, hogy írtam. :)

peti írta...

szerintem a nő olyan állat, ami a pénz szagára vadul be... lehet tiltakozni, mindegyiknek a pénzes pasik kellenek. kocsi, utolsó márkájú ruha, meg a nyaklánc... csak a lóvé....

penészgomba írta...

Na Peti Te jó nagy marha vagy! A lányoknak a romantika kell, s ha nincs meg az egyéni sármod, kedvességed, ODAFIGYELÉSED, mert egy önző disznó vagy (jelen esetben azt gondolom), akkor jön a pénz, s megveheted rajta a nőd!!!!!!!!! Hajrá! Addig fog tartani,amíg a pénzed!

peti írta...

te tuti egy kis ratyi vagy :D ilyen nagy a pofád tölts fel magadról egy képet ;):D

Jávor írta...

Nem volt türelmem végigolvasni a kommenteket, úgyhogy csak a bejegyzéshez:

Szerintem nem szabad általánosítani egyik nemet sem. Mindkét nemben vannak kivételek. Továbbá olyan kezdetű mondatokat sem szabad szerintem (már) írni, hogy "Mi nők..." vagy "Mi férfiak...", mert rengeteg csoport van.

penészgomba írta...

He?:):):)
Ne belőlem indulj ki, hanem magadból! Részemről hiányzik belőled az érzelem, tök negatív vagy, s ezért gondolkodsz úgy ahogyan. A Te bajod Peti bácsi! (A fénykép meg nem mond semmit, max. lezsírozod, hogy Te jobb arc vagy, mint én? Külsőleg persze, mert hogy ezt nézed, ahogy látom)
Jávornak meg igaza van, minden általánosítás megöli az egyediséget, minden kapcsolat egyszeri és ha ismételed a hibákat ugyanabba a csapdába landolsz!

peti írta...

:D:D:D

penészgomba írta...

Na mi van? Csak vigyorgunk itt telilábbal? Vélemény?

Névtelen írta...

Ezt a bejegyzésetek bemásolhatom blogomra?
Nagyon jó lett, és nem vagy defektes.
nekem nem kell új autó (nincs is jogsim), motor..., ne vegyen nekem semmit. Idővel meglephet egy-egy rózsával vagy hasonló, de sosem vártam el az udvarlóimtól, h elhalmozzanak ajándékokkal.
...számomra az a rejtély: a sácok miért hiszik mindig azt, hogy nem szereti őt a párja?? Miért kell mindig bizonyítanunk?

Anna

pécsi lány írta...

másold, ha tetszik. (:

Névtelen írta...

Ez van a filmben,Amerikában,a köztudatban...De a NŐK és a FÉRFIAK, feketék-fehérek?
Nem lehet általánosítani.Akkor túl egyszerű lenne a világ!!!

pécsi lány írta...

egyszerűen annyira nem is jó. bonyolultan minden szebb és izgalmasabb. :)