2009 nyár.

Gondolkoztam, hogy vajon miket is szeretnék idén nyáron csinálni, miket szeretnék megvalósítani. Sosem voltam tervezgetős típus, mindig csak a pillanatnak éltem, de most összeszedtem pár dolgot.

- Holnap hajat festek. Olyan lesz azt hiszem. De még semmi sem biztos.

- Dolgozni fogok.
- Rá szeretnék gyúrni az olaszra is. Nem ártana abból is, mondjuk egy nyelvvizsga.
- Fel szeretnék menni pár napra Pestre.
- Balcsira is megyünk majd.
- Pár fesztivált idén nyáron még tuti meglátogatok.
- Ismét vettem bérleteket, szóval rendszeresen járok majd edzésekre.
- Többet szeretnék futni, és biciklizni is.
- Jogsit sem szeretném sokáig húzni. Maximum szeptemberben tuti elkezdem.
- Sok szülinap lesz a nyáron. Ünneplésre ismét lesz okunk.

- Augusztusban jön haza a nagynéném Amerikából, szeretnék sok időt tölteni vele. Sajnos ritkán találkozunk.

Augusztus végén pedig 19 leszek. Utána pár nap múlva pedig szeptember. Valami új kezdődik. Egyetem, főiskola, külföld, vagy valami más. Ez még a jövő zenéje.
Addig próbálom élvezni, és hasznosan eltölteni a nyaram. Buliban, jókedvben, és kacagásban nem lesz hiány úgy érzem. :)

2 megjegyzés:

penészgomba írta...

Ebbe a sok mindenbe hogy fér bele a dolgozásos jelenet?

pécsi lány írta...

simán. (: